dinsdag 29 mei 2012

Music of the moment.

hii beauty's

Vandaag ga ik voor het eerst een 'music of the moment' voor jullie maken.
Er zijn deze tijd suuuuper veel leuke liedjes, maar een paar springen er voor mij echt uit.
Hier een lijst:


Call me maybe - Carly Rae Jepsen.
Echt een super leuk liedje, ik luisteren hem echt elke dag! Hij blijft altijd leuk, hihi.


Boyfriend - Justin Bieber.
Nee, ik ben niet zo'n super groot fan van Justin Bieber, maar dit liedje is echt zoooo leuk!
Ik ken hem bijna helemaal uit mijn hoofd. Echt een lekker nummer hoor, haha.


What makes you beautiful - One Direction.
Dit is zooo'n lekker nummer! Ik schreeuw dit altijd helemaal mee. (nee, ik kan niet zingen, hahah).
De boys van One Direction zijn ook gewoon super leuk (om te zien).

Nou dit was even een korte music of the moment, i hope you'll like it!

Lots of love,
Lisa <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten