maandag 28 mei 2012

ooh lalaa

Hey Cutiess,

Het is alweer bijnaa zomer!
Heerlijk in je korte broek en met een hemdje of shirtje rond lopen.
Ikzelf heb gisteren de halve stad leeg geshopt en scoorde dit leuke shirtje!
Deze is verkrijgbaar bij de C&A voor 19 euro!
Door de zwart met witte streepjes is het erg makkelijk te combineren, erg leuk om dit shirt op een roze broekje te doen met zilveren teenslippers.
De zilveren teenslippers passen bij de glitterletters: 'ooh lala' op het shirtje.
Maar natuurlijk is dit shirtje niet het enige wat ik heb gescoord, het roze broekje heb ik ook gekocht gisteren en nog een paar hemdjes. Ik ben dus helemaal zomer klaar.
En jullie?

Bigkiss x

2 opmerkingen:

  1. Tuurlijk volg ik je ook op deze blog! :D
    Wat leuk! Ik ben al helemaal into shortjes, terwijl ik normaal echt daar haat aan heb ;).
    Als je wil, volg je me dan ook op youtube? =)
    Kuskus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, dankjewel <3
    Ik wil je best op youtube volgen.
    Wil je me dan het adres geven?

    kiss x

    BeantwoordenVerwijderen