woensdag 8 augustus 2012

Fashion.

Hey beauty's,

Vandaag ga ik jullie een paar leuke outfits latenzien, natuurlijk leuke zomerse kleren en kleuren.

1. Het simpele witte strapless jurkje, het is misschien een beetje té simpel maar ook heel erg makkelijk, bijvoorbeeld als je net uit de zee of het zwembad komt, dan trek je zo'n jurkje heel makkelijk over je bikini / badpak heen, ook is het gewoon lekker om in te zonnen of buiten een tijdschriftje / boek te lezen.



















2. Het leuke bekende shortje met de print van de amerikaanse vlag. Deze shortjes zijn super hip en erg poulair in mode winkels, het enige probleem is dat dit shortje en beetje moeilijk te combineren is. Je kan er bijvoorbeeld een effen wit hemdje / shirtje op dragen, dat is denk ik de meest makkelijke manier voor deze trend.












Dit waren even 2 leuke zomerse kleding stukken, willen jullie meer van dit soort dingen zien?
Ik vind het zelf erg leuk om dingen uit mijn kast te halen en de meest rare, leukste en origineelste cominaties te maken, soms ben ik echt een fashionfreak, haha.

Lots of love,
Lisa.

1 opmerking:

  1. hay!

    een vraagje,
    waar heb je dat broekje gehaald?
    wat een super leuk broekje!

    BeantwoordenVerwijderen