woensdag 1 augustus 2012

NOOSA.

Hey allemaal,

Gisteren heb ik 5 nieuwe knopen voor mijn NOOSA armband gekocht.
Normaal zijn deze heel erg duur maar ik heb deze op de markt gekocht!
Ik zag deze knopen liggen en vroeg meteen of het echte NOOSA knopen waren, maar nee. Helaas.
Ik dacht misschien passen ze er wel op maar zijn ze gewoon niet echt, en dat was dus zo ik was meteen heeel erg blij want ze waren maar 2,50 per stuk terwijl de echte goedkoopste 10,00 kost. Ik heb er 5 gekocht die ik nu aan jullie ga laten zien.














Een leuk felblauw roosje die erg groot is en bij veel dingen past. Ik vond ´m meteen al super leuk.















Een lief en schattig oranje strikje, hij past bij veel dingen maar niet echt bij het blauwe roosje ;)














Toen ik dit knoopje zag was ik helemaal verkocht. Ik vind hem echt super schattig!! Hij past heel leuk bij het blauwe roosje!















Dit rode hartje vond ik heel leuk om te combineren met het blauwe roosje en het knoopje met de opdruk van de amerikaanse vlag.















Dit zilveren knoopje vond ik te leuk om niet mee te nemen, hij past echt overal bij en is ook nog eens heel erg leuk.

Ik ben heeeel blij met mijn 5 nieuwe knopen. Ik kan nu echt met de knopen en de kleuren voor mijn armband spelen, elke dag doe ik een andere kleuren combi, hihi.

Lots of love,
Lisa.

1 opmerking:

  1. heeii lisaa!
    ik heb nu ook een nieuwe blog op blogspot x
    www.mylifeasmabel.blogspot.nl
    elkaar promoten?
    x

    BeantwoordenVerwijderen