vrijdag 27 juli 2012

StyleBook

hey iedereen,

Ik heb een tijdje niet geblogd en heb daar niet echt een reden voor, ik ben de laatste dagen lekker naar buiten gegaan om te zonnen en wilde niet heel de dag binnen zitten, ik heb nu de laptop mee naar buiten genomen zodat ik weer eens lekker kan bloggen.

Ik ga voor jullie een paar bladzijden uit mijn 'Style book' laten zien. Ik ben er net mee begonnen dus ik heb nog niet zo heel veel, ik heb alle plaatjes tot nu toe uit 1 boekje gehaald dus nog niet zo veel. Ik ben wel van plan heeel veel aan mijn Style book te gaan werken, want het is echt heel erg leuk. Vooral op een regenachtige dag of als je in een creative bui bent kan het heel leuk zijn om zo'n boek te maken. Je kan er helemaal je eigen draai aan geven: maak ik het in mijn eigen style of juist niet? Of is het misschien leuk om van alles en nog wat te doen? Je kan ook alleen nagellakjes of dure merken doen. Ik heb van alles en nog wat gebruikt zoals je hier kan zien:














Dit is de buiten kant van mijn stylebook, ik vind hem heel vrolijk en stylistisch, er moeten nog wel letters op voorkant maar dat moet ik allemaal nog leuk maken.















Dit is de eerste bladzijde meteen al helemaal vol geplakt met mooie modellen met leuke kleren aan en allemaal andere leuke vrolijke dingen.















De tweede bladzijde, die heb ik wat meer ingedeeld, ik moet alleen nog meer nail polish plaatjes. Maar het tijdschrijft stond bomvol met schoenen en hakken, dit is nog niet eens alles!!!















Ook stond er een leuk artikeltje over celebs in allemaal glinsterend goude jurkjes en outfits, super leuk natuurlijk, dit is de laatste bladzijde tot nu toe.

Nou dit was even een kijkje in mijn style book, ik ben er heel trots op tot nu toe, haha.

Lots of love,
Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten