dinsdag 3 juli 2012

Dagcrème.

Hey lieffies,

Pas geleden ben ik wezen shoppen en heb ik bij de Kruidvat een dagcrème gekocht,
vandaag een review. 


De buitenkant ziet er niet zo heel mooi uit, alleen de roze kleur is wel leuk en fris, het is ook een beetje stom dat er in het blauw Kruidvat staat, de kleur past er helemaal niet bij.
De inhoud is wel lekker zacht en smeert goed uit, hij heeft ook wel een lekkere geur en die blijft ook wel even hangen, maar niet voor lang want hij vervaagt snel. Je moet alleen niet een te dikke laag op smeren want dat wordt heel erg vet en krijg je moeilijk uit gesmeerd enzo. Deze crème is €1,69.


Dan de nachtcrème, ik heb de nachtcrème zelf niet en ik ken ook niemand met de nachtrème. Dus kan ik er ook geen goede beoordeling over geven, alleen over de buitenkant. Ik vind het wel grappig dat de dagcrème lichte en frisse kleuren heeft en de nachtcrème heeft donkere kleuren. Ik vind het echt jammer dat ik niks kan zeggen over de inhoud maarja.






Over het algemeen ben ik heel erg blij met deze crème en gebruik hem echt elke dag! De prijs is ook hel goed voor de inhoud zelf.

Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten