zondag 1 juli 2012

ZOMER.


Eindelijk, het is ZOMER! Dat betekent,
1. Super veel zon.
2. Elke dag shoppen.
3. Afspreken met vriendinnen.
4. Vakantie, geen school dus!!

Maar soms verveel je, je in de vakantie en in dezr post a ik tips tegen verveling geven!
Ik ben niet zo heel goed in dingen verzinnen maar ik ga mijn best doen voor jullie.















Je kan bijvoorbeeld een ClothingSwap houden, dit is echt super leuk! Trek al je leuke kleren uit je kast, maar niet de allerleukste want je gaat je kleren ruilen! Dit kan voor een dag een week een jaar noem maar op! Het is super leuk om dit te doen met een paar vriendinnen.
















Spreek gezellig af met wat vrienden of vriendinnen en hou een filmavondje of een logeerpartij. Zorg wel dat je genoeg chips cola en popcorn is huis hebt! Want met je vrienden is het altijd gezellig toch?
















Organiseer een leuke fotoshoot, die kan je bij je thuis houden of je mailt of belt een leuk bedrijfje. Een fotoshoot houden is super leuk met je ouders, familie, broers of zusjes maar met vriendin is het ook super leuk! Eerst gezellig samen omkleden en optutten en dan naar de fotoshoot, echt leuk!


















Ook een leuke tip is om even crea bea te zijn, het is misschien moeilijk om inspiratie te vinden maar je kan bijvoorbeeld naar de hobbywinkel gaan en daar vragen om inspiratie of even op internet zoeken, het is altijd leuk om zelf dingetjes te maken maar je moet er maar gemaakt voor zijn, en tegen dat gepriegel kunnen, binnen kort zet ik meer tips online voor leuke DIY.

Ik hoop dat hier wat leuke tips tussen zitten en dat jullie een super leuke vakantie hebben!

Lots of love,
lisa x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten