vrijdag 6 juli 2012

MyLifeInPictures.

Hey schatjes, ik ga vandaag een mylifeinpictures voor jullie doen. Dit is de eerste keer zoals jullie weten dus ik weet niet of ik leuke foto's heb hihi.


Deze foto heb ik pas gemaakt met 1 van mijn allerbeste vriendinnen, ze gaat een ander niveau doen als ik dus ik zie haar niet meer zo vaak. Ik ga haar heel erg missen =(t

Het heeft een paar dagen geleden alleen maar geregend.. terwijl het ZOMER is.. dat snap ik niet hoor! Ik wil lekker naar het strand zwemmen en bruin worden!!

Toen ik dit armbandje van Good2Get kreeg om te reviewen was ik helemaal blij! Ik draag hem nog elke dag en ben er gewoon trots op.

Samen met melissa ben ik naar wantijpop geweest, het was een hele reis maar het was de moeite waard. Vooral Di-Rect was geweldig!! Er waren hele aardige mensen en van hun mochten we helemaal vooraan staan!!

Ik ben pas in de Douglas geweest en heb toen het onwijs lekkere luchtje van Justin Bieber opgedaan, hij ruikt zooo lekker!! Ik zou wel elke ochtend naar de Douglas willen gaan om dit luchtje op te doen!

Dit waren even de leukste en mooiste foto's van dit moment, i hope you liked it <3

Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten