maandag 16 juli 2012

Music of the moment.

Hey iedereen,
Het leek me wel weer eens tijd voor een leuke music of the moment, het is al lang geleden dat ik er 1 heb gedaan, het kan zijn dat er een paar tussen zitten die ik wel eens heb gebruikt, dit betekend dat ik dit liedje gewoon super leuk vind en heeeel vaak luister.

Starships - Nicki Minaj.
Deze zat er volgens mij wel eens tussen, maar ik vind dit gewoon een super leuk liedje en ik kan de tekst helemaal mee schreeuwn ;).

11;11 - Austin Mahone.
Dit liedje heb ik een weekje geleden voor heteerst gehoord en ik was meteen verkocht, want een superknappe jongen en echt een heel erg leuk liedje!!

Balada - Gusttavo Lima.Ik denk dat bijna iedereen dit liedje wel kent, niet iedereen kan het meezingen *hoi* maar ik kan er wel helemaal op los gaan!!

Krokobil - Yellow Claw ft. Sjaak & Mr. Polska.Echt een super grappig liedje, ik kan echt helemaal los gaan op dit liedje en keer op keer luisteren, echt té grappig!!

Dit waren denk ik wel de liedjes die ik het meest luister! Wat is jullie lievelings liedje? Zet het in een comment! ;)Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten