zaterdag 30 juni 2012

lifestyle Shit.

HEYYY,

Dit weekend ben ik aan het logeren met Melissa.
We slapen bij elkaar eerst ik bij haar en dan bij mij enz.
We hebben hele leuke dingen gedaan.
1. We hebben geshopt en daar komt binnenkort een shoplog over.
2. We gingen een film kijken en hebben heel hard gelachen.
3. Toen naar mijn huis en leuke foto's maken:























Ja het was s'nachts en ja we hebben elkaar geschminkt.
We hadden een beetje niks te doen en dat vonden we leuk.
We deden dit omdat het KAN.



















Dit is een van mijn katten en hij slaapt, hij SNURKT !! Ik wist niet dat katten konden snurken haha, ook weer iets geleerd.
Deze kat is trouwens ook de beste vriend van Melissa.

Dit was even een leuke post.

Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten