zaterdag 2 juni 2012

25 vragen tag!

Heey lieffies,
Vandaag ga ik de 25 vragen tag doen, veel leesplezieeeeeer:

 Heb je huisdieren?
Ja! Ik heb 2 katten, genaamd: Semmie en Suzy.
Noem 3 dingen die bij je in de buurt liggen.
Mijn Ipod, een tijdschrijft en een glas melk van mijn broertje.
Rijd je in een auto, zo ja heb je al is een ongeluk veroorzaakt?
Nee, ik ben 13. Ik rijd nog geen auto.
Hoelaat ben je vanmorgen opgestaan?
Ik ben rond 9 uur opgestaan want ik sliep bij een vriendin en moest sporten.
Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Gisteren ochtend.
Welke film heb je voor het laatst gezien?
The Roommate, een soort thriller.
Wat zegt je laatst gekregen smsje?
Mijn telefoon is kapot, ik heb dus al heel lang geen smsje gehad.
Wat is je ringtone?
Mijn telefoon is kapot, ik heb dus geen ringtone.

Ben je ooit naar een ander land geweest?
Eigenlijk niet echt, alleen een paar keer in Frankrijk, toen ik naar Disney ging.
Hou je van sushi?
Ik weet hiet niet, ik heb het nog nooit gegeten.
Waar haal jij je boodschappen?
Ik doe zelf geen boodschappen, mijn ouders doen dat. Meestal bij de Jumbo?
Heb je ooit medicatie genomen die je helpt in slaap te vallen?
Nee, ik slaap best snel en goed vind ik zelf.
Heb je broertjes of zusjes?
Ja, ik heb een klein broertje van 3.
Heb je een computer of een laptop?
Ik heb een laptop.
Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Volgend jaar word ik 14.
Heb je een bril of draag je lenzen?
Ik draag een bril.
Heb je ooit je haar geverfd?
Nee, wel heb ik een blauwe extention en vroeger heb ik wel eens een paar plukjes heel licht blond geverfd.
Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
Ik moet zo een wedstrijd spelen en meer weet ik nog niet.
Wanneer heb je voor het laast gehuild?
Een paar weken geleden op de begrafenis van een vriendin.
Wat is je perfecte pizza topping?
Ehhm, ik denk ananas, ik vind ananas super lekker op een pizza!
Wat vind je lekkerder een hamburger of cheeseburger?
Hamburger, zonder twijfel!
Heb je ooit een all-nighter gehad?
Nee.
Wat is je oogkleur?
Een mengsel van bruin groen en een beetje grijs, maar vooral bruin.
Kan je verschil proeven tussen Coca cola en Pepsi?
Nee.
Hoe is het weer vandaag?
Bewolkt en zonnig samen, in de schaduw is het koud maar in de zon is het wel lekker.

Dit was de 25 vragen tag,
Kiss x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten