woensdag 13 juni 2012

Bruno Banani.

Hey allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een super lekker luchtje van mijn ouders gekregen, hij heet: Bruno Banani 'Made for women'
Het flesje zelf is doorzichtig en staat ook schuin, maar de parfum is paars achtig. De parfum heeft een hele sterke en zoete geur. Dus als je de parfum op hebt ruik je hem heel lang en vervaagd hij ook niet snel.
Het leuke van dit luchtje is dat er ook iets bij zit. Als je een kleine parfum koopt zit er een armbandje bij en als je een grote koopt zit er een ketting bij.
Ik heb een kleine dus ik heb er nu een leuke armband bij, hihi.
Ik heb het luchtje zelf bijna iedere dag op. Ik vind hem echt super lekker ruiken en ben stiekem een beetje verslaafd aan de geur, hihi. Dit luchtje is een echte aanraden. Ook om als cadeau te geven aan bijvoorbeeld je moeder, oma of tante.
Je hebt dit luchtje ook in een mannen versie. Ook al heb ik deze nog nooit geroken lijkt hij me toch super lekker ruiken. Het flesje en de verpakking zien er best wel stoer en ook mannelijk uit. De meeste mannen doen geen parfum op omdat dat voor 'vrouwen' is, maar dat is dus helemaal niet waar! Als man mag je ook best lekker ruiken hoor, haha.

Bigkiss,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten