vrijdag 8 juni 2012

Little Diva douchegel

Hey beauty's,

Een tijdje geleden heb ik van één van mijn beste vriendin een douchegel gehad van Little Diva <3
De buitenkant is van goud en er staat 'Little Diva' op.
Echt een super chique buitenkantje dus.
Nu naar de inhoud. Als je de gel op je hand spuit ziet het er een beetje als een parel kleur uit, glanzend wit, echt super mooi en chique. zodra je, je handen over elkaar gaat wrijven ga je de gel ruiken, hij ruikt echt super lekker! Ik vind het een klein , heeeel klein beetje naar kokosnoot ruiken maar verder ruikt hij gewoon lekker. Zelfs als je, je hiermee hebt gewassen en je bent helemaal afgedroogd enzo, ruik je de gel nogsteeds! Ik ben echt super blij met deze douchegel! Als hij op is ga ik gewoon weer een nieuwe kopen, ja je raakt aan de geur verslaafd, haha.

Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten