zondag 24 juni 2012

Music Tag.

Hey schatjes,
 
Ik vond het weer eens tijd worden voor een leuke tag, ik heb gekozen voor de Music tag! Veel leesplezier:
Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?
Van Rihanna, I LOVE HER ! Haar muziek is echt super!
Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?
Een gitaar, ik vind het altijd super om te zien hoe mensen op hun gitaar spelen, het lijkt me ook wel makkelijk en ze zijn ook echt super mooi enzo, hihi.
Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn? 
Justin Bieber, I LOVE HIM haha, ik ben niet echt een belieber maar hij is best knap en hij heeft super leuke liedjes. En als ik een bandje mocht kiezen zou dat One Direction zijn, zonder twijfel! Ze zijn zooo knap en ze hebben echt suuuuper leuke liedjes!
Stel je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?  
Hiphop, kunnen we ook nog een beetje dansen haha.
Darryl of Gio?
Ik heb geen idee wie dat zijn haha, maar ik heb wel eens van ze gehoord maar niet van hun liedjes, ik heb dus geen idee.
Bruno Mars of Jason Mraz?
Jason Mraz, hij heeft echt mooie en leuke nummers.
Als je helemaal gratis naar een Live concert van een nederlandse artiest naar keus zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?
Caro Emerald, ze heeft echt een eigen muziek stijl. Haar liedjes zijn vrolijk en super leuk!
Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload? 
Even denken hoor! Ik heb geen idee volgens mij was dat Starships van Nicki Minaj.
Michel Telo of Gerard Joling?
Michel Telo, zijn liedje is zooo leuk! Ik hou niet zo van de muziek van Geer.
Nederlands of Engels talig?
Engeltalig, zeker weten.
Welk liedje luister je op dit moment?
Starships van Nicki Minaj. Starships were meant to flyyyyyyy, hands up and touch the skyyyyyy.
Wat is je lievelingsliedje aller tijden?
Jason Mraz - I won't give up . Of Nicki Minaj - Starships. Ik kan niet kiezen.

Nou dit was mijn Music Tag. Ik heb alleen nog 1 vraag aan jullie:
Wat is jullie lievelingsliedje/artiest?

Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten