woensdag 13 juni 2012

TAG. I love bloggin.

Hey schatjes,

Het is weer eens tijd voor een tag. Dit keer een 'I love bloggin' tag.
Veel leesplezier <3.
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik heb van een vriendin gehoord dat je zelf een blog kom maken, dit leek mij wel leuk en toen ben ik begonnen met bloggen. En ja, ik vind het echt super leuk!
2. Hoe kom je aan de naam van je blog?
Zelf hou ik wel van beauty & style dus daarom deze naam. Ik heb er niet echt een speciale reden voor.  
3. Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Ik heb per maand zo tussen de 20 en 30 kijkers, ik ben pas net begonnen dus ik ben hier echt heel erg blij mee! Ik hoop natuurlijk dat het er nog veel meer worden, stiekem. Haha.
4. Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Eigenlijk ben ik de enige die aan deze blog werkt. Ik weet niet hoe het is om met meerdere mensen aan 1 blog te werken.
5. Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?
Dat mensen reageren en je blog volgen terwijl je die helemaal niet kent. Ik vind dat echt super leuk en heel lief <3.
6. Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
Ik ben net begonnen en heb dus nog niet zoveel comments, eigenlijk bijna niks. Ik vind het wel jammer dat ik bijna geen comments heb, zo kan ik ook niet werken aan de punten die ik slecht of minder goed doe. Ik wil mezelf wel verbeteren zodat dit echt een leuke en goede blog wordt.
7. Werk je samen met bedrijven?
Een beetje. Ik heb nog niet genoeg kijkers. Toevallig heb ik vanmiddag een bedrijfje gemaild en binnenkort krijg ik daar een product van. Als je wil weten wat voor product moet je vooral mijn blog in de gaten houden ;).
8. Met wat voor camera maak jij foto’s bij je artikelen ?
Ik heb een Nikon coolpix L120. Deze camera maakt super mooie foto's en video's.
9. Waar haal jij je inspiratie voor nieuwe artikelen vandaan ?
Hmmm, meestal haal ik mijn inspiratie uit beauty tijdschriften. En af en toe kijk ik op een andere blog. Maar ik steel geen hele artikels, zo ben ik niet. Ik kijk meestal naar het artikel waar ze over schrijven en zelf neem ik dan een ander artikel maar wel van hetzelfde merk. (het is dan wel fijn dat ik dit product meestal zelf heb).
10. Welke beautyblogsgers geven jou veel inspiratie?
De blog van Melissa. Ze is zelf ook 1 van mijn beste vriendinnen en helpt me vaak bij mijn blog. Neem eens een kijkje op haar blog. Ze blogt superduper goed!
11. Krijg je wel eens negatieve comments?
Nee, nog nooit gehad.
12. Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Ja, ik probeer dit in ieder geval wel. Sowieso is dit leuker voor de kijkers, maar ik ben ook een beetje verslaafd aan bloggen dus soms blog ik 2 keer per dag zoals vandaag, haha.
13. Wat voor soort layout heb je? Heb je hem zelf gemaakt.
Is daar een naam voor? Dat wist ik niet, hihi. Ik heb hem wel zelf gemaakt ja. Daarom zit er ook een plaatje van mij bij.
14. Hoelang doe je gemiddeld over een artikel?
Ik denk een halfuurtje. Maar af en toe ook een uur omdat ik dan uitgebreid blog. Over dit artikel heb ik denk ik 3 kwartier gedaan omdat dit een langere blog is dan normaal.
15. Heb je in het echt contact gehad met andere bloggers?
Nee nog niet. Alleen met Melissa, maar dat is ook een vriendin van mij.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als jullie zelf nog vragen hebben mag je die gerust aan me stellen hoor, hihi.

Lots of love,
Lisa x

1 opmerking:

  1. Leuk!
    Nu verplicht ik je op je camera te gebruiken, ik ga je helpen met je eerste filmpje! :D
    Enne, jij bent ook superduper goed hoor <3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen