zaterdag 2 juni 2012

Body butter

Heyy Schatjes,

Voor moederdag heb ik mijn moeder een verwenpakketje gegeven.
Met onder andere Body & Fruit Body butter in de geur blueberry and lychee.
Vandaag ga ik deze body butter beoordelen, hihi.


De verpakking is erg mooi en vrolijk met de opvallende kleuren en de bloemen erop. Zo ziet het er erg fris en zomers uit, een pluspunt!


De butter zelf, hij ruikt heeeerlijk echt heel erg zoet! Zelfs als je de butter op hebt gesmeerd blijft hij zo lekker ruiken, hij verliest zijn geur niet.
Wel is deze butter een beetje hard, hij ziet er een beetje vloeibaar uit, maar hij is best hard. Als je hem op hebt gesmeerd wordt hij vanzelf zacht, dat voelt lekker glad aan. Maar als je hem niet goed uitsmeert kan hij gaan klonten en dan heb je dus een witte plek op je huid, haha.

Nou dit was mijn beoordeling van body & fruit body butter.
Dit is natuurlijk niet de enige geur, je hebt ook: Cranberry en pomegranate, mango en papaya en coconut en shea butter.
Je hebt van dit merk niet alleen body butter maar ook, douchegel scrub en bodylotion.

Lots of love,
Lisa <3

Ps. je kan deze producten kopen bij het kruidvat,
Pps. Schrijf een reactie please! ik wil heel graag weten waar ik (als beginnende blogger) nog aan kan werken, hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten