maandag 18 juni 2012

Vogue.

Hey schatjes,

Ik gebruik heel vaak de douchegels van Vogue als ik ga douchen. Normaal de vrouwen versies maar ik had nog een 'kinder' versie liggen, die ga ik vandaag laten zien aan jullie.

De buitenkant is blauw met hondjes er op. Echt super schattig. Er zit veel gel in, dat ruikt naar... ik kan het niet goed uitleggen maar het is een zachte lekkere geur. De douchegel het trouwens: 'Puppy power' vandaar de hondjes op de verpakking.
Ik vind alle douchegels van Vogue lekker ruiken, de 1 wat lekkerder dan de ander maar alsnog ruiken ze niet vies. Maar deze ruikt toch het lekkerst van allemaal. Ook schuimt hij heel erg, echt super grappig en lekker. De gel zelf is heel glibberig, als je de dop er af haalt moet je hem niet op zijn kop houden want dan gaat alles er uit en dat wil je natuurlijk niet.

Ik heb ook een tip: Gebruik een puff om je douchegel op te doen, wel verdelen. Zo gaat het nog meer schuimen het de gel trekt ook in de puff dus dan heb je meer dan dat je op je hand doet, het lijkt in ieder geval zo.
Zo zien ze eruit:
Sorry ik krijg de foto niet onder de tekst...                                        Douchepuff.

Nou dit was een artikel over de Vogue douchegel: 'puppy power'I hope you liked it.

Lots of love,
Lisa x

Ps, Waar willen jullie dat ik over blog? Zeg het gerust in een reactie! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten