maandag 4 juni 2012

Nail art

Heey Schatjes,

Vandaag een artikel over nail art.
Een vriendin van mij heeft een paar dagen geleden mijn nagels gelakt, in de 3e nail art van de bovenste rij. Die is heel vrolijk en zomers, het stelt namelijk een smeltend ijsje voor, hihi.
Zelf ben ik niet zo goed in nagellakken, ik lak er altijd naast en die kleine vormpjes zijn super moeilijk. Gelukkig is een vriendin van mij wel heeeel goed in dit allemaal.
Ik ben zelf wel gek op al die leuke stylen enzo. Ik sla vaak allemaal nailart plaatjes op en probeer dit na te maken, maar meestal haal ik het er meteen weer af omdat het dan echt lelijk is, haha.
Ik wil wel heel graag dat ik dit allemaal kan maken, ik vind het dan ook super leuk dat sommige mensen dit kunnen, respect, haha.

Lots of love,
Lisa x

Ps, Kunnen jullie goed nagellakken? Dit zou ik erg graag willen weten, hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten