zondag 3 juni 2012

All Stars

Heey Lieffiess,

Gisteren heb ik deze knalrode all stars gekocht!
Ze zitten echt super lekker! (ik heb ze heel de dag al aan)
Ze vallen alleen een beetje groot, normaal heb ik maat 39 maar in deze schoenen heb ik maat 38 nodig.
Het leuke van deze schoen is dat je hem ook om kan vouwen, helaas heb ik hier geen plaatje van maar je vouwt dan het lipje om, en de 2 zijkanten. Dit geeft een stoere look.
Je kan deze schoenen het beste met een een rood shirt / hemdje / truitje combineren.
De schoenen zijn echt super gaaf en heel erg stoer.
Ik wilde deze schoenen al heel lang en ik ben er dus super super blij mee!
Zelf heb ik een blauwe extention in mijn haar, maar die groeit er al een beetje uit. Nu wil ik een rode extention, past goed bij mijn all stars, hihi.
Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten