dinsdag 12 juni 2012

Essence 75. Gleam in blue.

Hej schatjes,

Sorry dat ik even niet heb geblogd, ik wilde een filmpje uploaden maar hij deed het niet.
Daarom ga ik het maar ik een artikel schrijven.

Mijn filmpje ging over essence 75. Gleam in blue, een super mooi lakje.
Ik had een meisje van wie ik haar nagels mocht lakken en terwijl ik lakte gaf ik jullie tips.
Die tips waren.
1. Het is handig om bij de duim te beginnen en die op je eigen hand neer te leggen. Als je bij bijvoorbeeld bij je pink begint en je moet je duim nog doen dan kan het zijn dat het weer van de pink afgaat.
2. Het is ook handig dat je in 1 keer, meteen best veel nagellak op je kwastje doet. Dit zorgt voor meteen een goede dekking.
3. Een goede tip die jullie misschien al weten is naar 1 richting lakken. Anders krijg je rare strepen en dat ziet er best raar uit. Ik begin met lakken bij de nagelriem en dan lak ik naar de top.
4. Het mooiste is om er 3 laagjes van de maken. Als je 3 laagjes gebruikt camoufleer je ook alle rare strepen en bobbels die je niet wil zien. Als het een licht lakje is maken de laagjes de kleur wat voller. En natuurlijk zorgen de laagjes voor een mooie dekking.
5. Neem de tijd om je nagels te lakken, anders gaat de nagellak er snel naast en dit is moeilijk weg te halen. Als je er goed de tijd voor neemt en zorgt dat en geen bobbels of strepen op komen hoef je ook minder laagjes te gebruiken en dat scheelt ook tijd.
6. Maak je nagels goed schoon voor dat je er een andere kleur overheen gaat lakken, anders ga je de kleur er doorheen zien of je krijgt bobbels enzovoort. Dit is niet zo mooi. Ook is het gewoon beter voor je nagels als je ze goed schoonmaakt.
7. Ik heb vanmiddag in een tijdschrift een hele goede en leuke tip gelezen, er stond dat als je, je nagels langer wil laten lijken dat je de zijkanten van je nagels niet moet lakken.

Hebben jullie zelf nog tips om je nagels mooi te lakken? Zet die dan in een reactie alsjeblieft :)

Lots of love,
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten