woensdag 20 juni 2012

IceWatch.

Hey lieffies,

Vandaag ben ik naar de kermis geweest, en heb met de grijpmachines een paarse IceWatch gewonnen! Ik was echt mega super blij toen ik hem te pakken kreeg! Ik rende meteen naar zo'n hokje en werd mijn IceWatch uit de verpakking gehaald en aan me gegeven. Ik was er zo blij mee! Ik heb hem al sinds de kermis heel de dag om. Hij zit super lekker! Alleen omdat de bandjes van rubber zijn gaat hij wat moeilijk aan en uit maar hierdoor is hij wel flexibeler en past hij makkelijker om je hand. Ik ben ook heel blij met de kleur, het is knal paars, misschien past deze kleur niet overal bij maar wel bij heel veel dingen. Op het plaatje lijkt hij wel heel erg knal paars maar in het echt is hij wat donkerder hoor. Ik betwijfel of hij echt is maar hij heeft alle punten van een echte IceWatch en ik vind hem gewoon echt lijken dus vind ik hem wel echt.
Ook is erg leuk dat je hem rond kan draaien. Je kan zeg maar het deel waar je het pijltje en de cijfers met streepjes rond draaien, zo kan je bijvoorbeeld het pijltje bij een cijfer zetten als je rond die tijd weg moet, erg handig!
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe IceWatch!

Lots of love,
Lisa x

1 opmerking:

  1. Leuke kleur, ice watch maakt echt leuke horloges!! kom eens kijken op mijn site xx Josien

    BeantwoordenVerwijderen