donderdag 21 juni 2012

Favoriete nagellakjes.

Hey schatjess,

Vandaag een post over mijn favoriete nagellakjes. Ik houd heel veel van nagel lakken en heb dus best veel lakjes hier favorieten:

1. Dit is nummer 650 Goldfinger, van Catrice. Het is een super mooi lakje die ik ook van een vriendin heb gekregen. Hij geeft een super mooi en chique effect. Ik ben er super blij mee.

2. Dit is 02 Circus Confetti, van Essence. Ook een super mooi lakje, maar het is wel een topcoat. Je moet eerst een basis lakje op doen en dan deze er overheen, als een topcoat dus. Dit geeft ook een super mooi en leuk effect. Ook dit lakje heb ik gekregen en ik ben er super blij mee!













3. Dit is 03 Crack me! blue, ook van Essence. Dit is een cracking top coat. Hij wil niet altijd werken, vooral bij een donkere basiskleur zie je hem bijna niet of werkt hij niet, maar bij een mooie lichte kleur wel zoals je ziet in het voorbeeld. Ik ben er super blij mee!


















Nou dit waren mijn 3 beste leukste favoriete nagel lakjes, ik hoop dat jullie ze ook leuk en mooi vonden, hihi.

Lots of love.
Lisa x

1 opmerking: