zondag 17 juni 2012

Good2Get.

Hey lieffies,


Ik heb van Good2Get een super leuk armbandje gekregen!
Ik had van een vriendin gehoord dat je bedrijven kan mailen om te vragen of je producten van hun kan reviewen op je blog. Ik ben dus naar de site van Good2Get gegaan en heb hun gemaild. Binnen een paar uur had ik al antwoord, echt een super goeie service! In dat antwoord gaven ze mij tips over hoe ik andere bedrijven kon mailen, echt super lief!

Uiteindelijk kwam ik thuis en lag er een brief voor mij op tafel, ik wist meteen dat hij van Good2Get kwam en was echt super blij!! Ik scheurde hem meteen open. (maar wel voorzichtig want ik wist niet wat erin zat, haha)

















Ik was echt zoooo blij toen ik hem openmaakte en het product eruit haalde, het is echt een super mooi en leuk armbandje! Hij heeft zachte mooie kleuren, geel oranje en roze. Dit kan je heel mooi dragen in de zomer omdat het zomerse kleuren zijn.

















Het armbandje zat op een blaadje geplakt met de tekst: 'Maak een wens tijdens het omknopen van het vriendschapsarmbandje en wanneer deze breekt, zal je wens uitkomen!' Ik ga dus zeker een wens doen bij het omknopen van dit armbandje, ik ga hem ook elke dag dragen, ik vind hem zo mooi!

Dan nog even wat over Good2Get zelf.
De armbandjes die ze verkopen zijn allemaal handgemaakt.
Als je wil weten hoe je een armbandje knoopt, klik dan hier.
En als je hier klikt kom je op de homepage van de site Good2Get.

Ik ben echt super blij met mijn armbandje en draag hem iedere dag!
Ook ben ik heel erg blij met de service van Good2Get. Ze zijn super vriendelijk en ze leveren heel snel.

Binnenkort komt er een win actie op mijn blog. Je kan dan een armbandje van Good2Get winnen. Ik verloot er 2. Wil je weten hoe je mee kan doen, houd mijn blog dan in de gaten ;).

Lots of love,
Lisa x

2 opmerkingen:

  1. Schatje,
    Maak eens een leuk filmpje, ik weet zeker dat dat super wordt.
    loveeee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwh, dankjewel <3
    Ik ga er zo snel mogelijk een maken.

    Kisss

    BeantwoordenVerwijderen